Nodod drēbes un veļu tīrīšanai un saņemt tās atpakaļ ar BEZKONTAKTA PIEGĀDI!

Tas nozīmē:

  • Nav tieša kontakta starp mūsu kurjeru un mūsu klientiem
  • Klientiem jānorāda vieta, kur kurjers var saņemt tīrāmo apģērbu vai veļu un kur viņi vēlētos, lai kurjers atstāj tīros izstrādājumus
  • Kurjeri izmanto cimdus un dezinfekcijas līdzekļus

Izsauc Irves bezmaksas kurjeru!

Tas ir bezmaksas piegādes serviss. Irves pārstāvis aizbrauc Jūsu norādītajā vietā pēc pasūtījuma un iztīrītu atved atpakaļ.

Skatīt šeit

Izsauc pa tālruni

Rīgā, Jūrmalā un Rīgas rajonā

+371 25490012

 

+371 25490014

 

+371 25490011

 

+371 25490010

 

vai aizpildi pieteikuma formu

(ja atšķiras no pieņemšanas adreses)

Jautājumi un atbildes

Kas ir mobilais punkts?

Tas ir bezmaksas piegādes serviss. Irves pārstāvis aizbrauc Jūsu norādītajā vietā pēc pasūtījuma un iztīrītu atved atpakaļ.

Kur tas darbojas?

  • Rīgā un tās tuvējā apkārtnē (t. 25490011, 25490012, 25490013, 25490014),
  • Ventspilī (Olafs, t. 27712388)
  • Skrundā (Indulis, t. 29533360)
  • Rēzeknē (Ivars, t. 29703237)

Cik tas maksā?

Tieši tikpat, cik pašam aizbraucot uz stacionāru pieņemšanas punktu, ja pasūtījuma summa nav mazāka par 15.00 EUR. Pasūtījumiem, kuru summa ir mazāka par 15.00 EUR, tiek piemērota piegādes maksa 5.00 EUR apmērā.

Kā var izsaukt mobilo apkalpošanu?

Pa tālruni – pirmdien-piektdien 8:00-19:00, sestdien 10:00-16:00. 
Internetā: www.irve.lv

Cik ilgā laikā izpilda pasūtījumu?

Par to vienojas ar apkalpotāju, nododot pasūtījumu tīrīšanā.

Cik ilgā laikā no pieteikšanas brīža pie manis atbrauks pēc pasūtījuma?

Par laiku un vietu vienosities ar apkalpotāju pa telefonu. Ja pasūtījums pieteikts darba dienā līdz 12:00, tad tajā pašā dienā, ja pēc tā, tad nākamajā darba dienā. Sestdienā jāpieska līdz 10:30 tad apkalpošana notiks tajā pašā dienā, ja pēc tā, tad nākamajā darba dienā.

Vai darbojas kādas atlaides?

Darbojas, tikai par tām jāinformē apkalpotājs pasūtījumu nododot.

Kā un kad tiek veikta samaksa par pakalpojumu?

Samaksa par pakalpojumu tiek veikta ar pārskaitījumu saskaņā ar kvīti, kuru Irves pārstāvis ir nosūtījis uz klienta norādīto e-pasta adresi vai tālruņa numuru. Iztīrītā apģērba vai izmazgātās veļas piegāde klientam tiks veikta pēc maksājuma saņemšanas.

Kas notiek, ja esmu aizmirsis kabatās ko vērtīgu?

Ja to konstatējat Jūs, nekavējoties sazinieties ar menedžeri pa tālr. 29145613.
Ja to konstatē IRVE, tad par to Jūs telefoniski informē un attiecīgā lieta tiek ievietota maisiņā un pievienota pasūtījumam.